Kennisblog

Online marketing facts

Alles over conversie, SEO, SEA, Social media, websites en webshops

Whitepaper

Maak van bezoekers klanten

Download

Allround Daisy: online marketeer bij Webstijl

Allround Daisy: online marketeer bij Webstijl

Daisy is een gepassioneerde online marketeer die met veel liefde voor het vak en altijd met het klantbelang voorop met online marketingcampagnes bezig is. Daisy is nu ruim anderhalf jaar werkzaam bij ons en heeft zich ontpopt tot een volwaardig online marketeer. Voor verschillende klanten zet ze dagelijks de online marketing op. Inmiddels heeft ze…

Geef mij uw website… en ik geef u een leadmachine terug!

Geef mij uw website… en ik geef u een leadmachine terug!

Als ambitieuze ondernemer wilt u natuurlijk de beste resultaten halen en groei realiseren. Online marketing kan in uw plannen niet meer ontbreken. Maar misschien is online marketing niet zo uw pakkie an. Dat kan en dit hoeft ook geen probleem te zijn! Wilt u online marketing inzetten zonder dat het u veel tijd kost? Wij…

Wat mag een klant mij kosten? Effectieve prijsberekening voor marketing.

Wat mag een klant mij kosten? Effectieve prijsberekening voor marketing.

Marketing: we zijn er allemaal druk mee. Maar weet u wat het u precies oplevert? Weet u eigenlijk hoeveel het u kost om elke maand klanten te trekken? Als u de kosten en opbrengsten in kaart brengt, kunt u uw marketingactiviteiten veel beter sturen. Maar hoe pakt u dat aan? Hoeveel bent u kwijt aan…

Doorbraak in Virtual Reality: bereik je klanten in de andere dimensie(s)

Doorbraak in Virtual Reality: bereik je klanten in de andere dimensie(s)

Dé Doorbraak in Virtual Reality Adverteren in een virtual reality of augmented reality omgeving. Met behulp van social media gedrag, recente zoekopdrachten en overige browsegegevens is dat vanaf nu mogelijk. Stel u eens voor: u verkoopt keukens. Met het VR-concept kunt u uw keukens in de virtuele omgeving van uw klant plaatsen. Zij maken op een…

LinkedIn als leadgenerator

LinkedIn als leadgenerator

LinkedIn. Maakt u gebruik van dit sociale medium? Met meer dan 6 miljoen profielen is de kans erg groot. Maar gebruikt u het ook optimaal? Zet u het in om uw business te laten groeien? LinkedIn is voor B2B hét social media kanaal om kwalitatieve leads te genereren. En na het lezen van dit artikel…

Het nut van whitepapers

Het nut van whitepapers

In de wereld van B-2-B wordt content en kennisdeling steeds belangrijker. Bedrijven kiezen voor Thought Leadership als marketingstrategie. Ze willen expert zijn binnen een bepaald vakgebied en ook als zodanig erkend worden. Met Thought Leadership streeft een bedrijf ernaar een autoriteit te zijn. Het schrijven en uitgeven van goede whitepapers kan hier zeker aan bijdragen….

Social media kanalen kiezen met de juiste strategie

Social media kanalen kiezen met de juiste strategie

Als u meer en beter gebruik wilt maken van social media start dan met het vaststellen van uw doelstelling. Wat wilt u precies bereiken? Vervolgens legt u in een strategisch plan vast welke social media kanalen u gaat inzetten. Dit hangt vooral af van de doelgroep, maar ook van de beschikbare content. Veel bedrijven zitten…

2017: een mooi jaar online leads te scoren!

2017: een mooi jaar online leads te scoren!

Ieder bedrijf heeft zo haar eigen marketingstrategie. En zo zijn er ook verschillende manieren om online leads te genereren. Maar wat is een lead eigenlijk en hoe genereer je die op de meest optimale manier? Men struikelt nogal eens over de definitie van een lead. Eigenlijk zijn het potentiële klanten die gestimuleerd moeten worden om van…

1 2 3 8Next →