Kennisblog

Online marketing facts

Alles over conversie, SEO, SEA, Social media, websites en webshops

Whitepaper

Maak van bezoekers klanten

Download

LinkedIN bereik vergroten met organische posts doe je zo!

LinkedIN bereik vergroten met organische posts doe je zo!

Het opbouwen van naamsbekendheid via LinkedIn kost veel tijd en geduld – en in tegenstelling tot wat velen denken, is het creëren en optimaliseren van je LinkedIn profiel slechts de eerste stap om jouw bedrijf of merk op te bouwen. Onthoud heel goed: “Jouw LinkedIn-aanwezigheid, niet jouw LinkedIn-profiel, is de belangrijkste weg naar succes”. Het…

Online review templates voor lokale bedrijven!

Online review templates voor lokale bedrijven!

Dat je hier nu bent aanbeland, betekent dat je waarde hecht aan het ontvangen van online reviews. Sterker nog. Je wilt gewoon weten hoe je in veelvoud nieuwe reviews kunt verzamelen voor je eigen bedrijf. De volgende vraag is dan natuurlijk; “Hoe vraag ik mijn klanten om reviews per email?”  Het leuke daarvan is, is…

Lead magnets; Verzamel emailadressen op je website!

Lead magnets; Verzamel emailadressen op je website!

“Waarom vraagt iedereen om m’n naam en e-mailadres op het moment dat ik op een website kom en iets wil downloaden?”  Een klant van ons kreeg deze vraag van 1 van zijn klanten, toen hij de showroom binnen kwam lopen met de brochure in zijn hand. Onze klant was uiteraard blij dat zijn klant de…

Wat is SEA? Alle informatie over zoekmachine advertenties!

Wat is SEA? Alle informatie over zoekmachine advertenties!

SEA (Search Engine Advertising), adverteren in de zoekmachines is het kopen van advertentieruimte boven de organische zoekresultaten in de zoekmachine. Je kunt zelf instellen bij welke zoekwoorden jouw advertenties getoond moeten worden. Hiervoor stel je een bod in. Elke keer dat een bezoeker klikt op jouw advertentie betaal je als adverteerder een bepaald bedrag, ongeacht…

Hoe werkt een zoekmachine? (crawlen, indexeren, ranken)

Hoe werkt een zoekmachine? (crawlen, indexeren, ranken)

Crawlen, Indexeren, Ranken Aanbeland bij hoofdstuk 2 van onze SEO gids voor beginners. Zoals we in ons eerste hoofdstuk (Wat is SEO?) al aangaven zijn zoekmachines, antwoordmachines. Zoekmachines zijn er om alle content op het internet te verzamelen, organiseren en te beoordelen. Dit alles gebeurt, om zo de meest relevante antwoorden en oplossingen te presenteren…

LinkedIN Polls komen eraan! Dit is wat je moet weten.

LinkedIN Polls komen eraan! Dit is wat je moet weten.

Wat vind ‘de rest’ ervan op LinkedIN? De rest? Ja. Je volgers. Je contacten. Jouw online netwerk. Binnen afzienbare tijd kunnen we deze groepen er naar gaan vragen middels de ‘LinkedIN polls’. Een interessante ontwikkeling die werd opgemerkt in de coderingen in de back-end van de LinkedIN app. Toch zijn er naast deze polls ook…

Facebook ‘Messenger Rooms’

Facebook ‘Messenger Rooms’

Alle producten van Facebook stonden altijd al in het teken van het samenbrengen van mensen. Vanaf de opstart is het, het doel geweest van Facebook om mensen samen te brengen die niet bij elkaar waren. Vandaag de dag weten we ons prima te redden met het communiceren via video. De laatste weken/maanden is het aantal…

Gratis je producten plaatsen in Google Shopping!

Gratis je producten plaatsen in Google Shopping!

De retailsector kreeg de laatste jaren al klappen. Dat werd er door de huidige pandemie natuurlijk niet beter op. Online verkopen werd voor deze retailers een reddingsboei om overeind te blijven. Het consumentengedrag online veranderde ook flink de afgelopen jaren. Naast de echt noodzakelijke aankopen, kopen consumenten nu ook moeiteloos andere goederen en producten online….

1 2 3 11Next →
Left Menu Icon