Kennisblog

Deel dit bericht

facebook share

Wat is de juiste keuze SEO of SEA?

Wij kiezen voor de combinatie SEO & SEA!

De keuze tussen SEO (Search Engine Optimization) en SEA (Search Engine Advertising), is een keuze tussen een lange termijn investering en direct resultaat. Bij SEO maakt u gebruik van gratis zoekresultaten en bij SEA wordt gebruik gemaakt van betaalde zoekadvertenties.

Vanuit de basis zal een website altijd relevante pagina’s bevatten, welke gericht zijn op de door u geleverde producten en/of diensten. Wanneer deze pagina’s zowel in technisch en tekstueel opzicht SEO vriendelijk zijn ingericht zet u direct een stap in de goede richting. Google zal uw nieuwe en relevante pagina’s gaan indexeren en weergeven in de zoekresultaten. Vanaf dat moment kunnen de pagina’s worden geoptimaliseerd en kunt u specifiekere pagina’s aanmaken om meer relevante bezoekers en dus een optimaal rendement te behalen. U begrijpt dat dit gehele proces tijd in beslag neemt en niet van de een op andere dag kan leiden tot meer bezoekers en een hoge omzet.

Bent u wél op zoek naar directe resultaten? Oók dan bent u bij Webstijl aan het juiste adres. Door het inzetten van SEA kunt u direct vanaf de eerste dag traffic genereren en laat u geen omzet liggen. SEA biedt u direct inzicht in de meest succesvolle zoektermen voor uw website. Door enkel de succesvolle termen te behouden worden uw advertenties steeds specifieker, meer resultaatgericht en verzamelt u een schat aan waardevolle informatie. Wanneer na enige tijd het aantal bezoekers vanuit SEO toeneemt bevindt u zich in een luxe positie. U kunt op dit moment heroverwegen om zich meer te richten op resultaten op de korte of lange termijn en de campagnes aan te passen.

Wij zetten onze expertise graag in door een lange termijn relatie met u aan te gaan. Kiest u ook voor een optimaal rendement? Profiteer direct van onze expertises op het gebied van SEO & SEA.

facebook share
Left Menu Icon