Kennisblog

Whitepaper

Maak van bezoekers klanten

Download

Deel dit bericht

facebook share

Wij stellen u voor: Thomas!

Wij stellen u voor: Thomas!

Hoe ben je bij Webstijl terecht gekomen?

“Tijdens mijn stage kwam ik voor het eerst in aanraking met online marketing. Ondanks dat het mij toen al heel erg aantrok, ben ik na mijn studie eerst wat anders gaan doen om te ontdekken wat ik leuk vond. De conclusie? Ik miste de online marketing, met name het analytische deel en de uitdaging om een bedrijf op strategisch gebied te helpen groeien. Een lang verhaal kort: ik besloot op zoek te gaan naar een traineeship op het gebied van online marketing, omdat ik graag de kneepjes van het vak wilde leren. Een vacature op Webstijl.nl sloot precies aan bij wat ik zocht en enkele gesprekken later mocht ik beginnen!”

Wat vind je leuk aan werken bij Webstijl?

“Haha, als ik alles moet gaan opnoemen, dan wordt het een lang verhaal hoor! Sowieso het werk, de online marketing. Met SEO heb ik al enige ervaring, maar juist het vooruitzicht op het mij eigen maken van SEA en Google Analytics maken mij enorm enthousiast. Het team van Webstijl is jong en gezellig, dat merkte ik direct al op dag één. Het voelde meteen alsof ik er al langer werkte en dat is ook een dikke plus. Tot slot is naast de veelzijdigheid van online marketing ook het werk bij Webstijl enorm divers: je werkt voor verschillende klanten in verschillende branches en met verschillende vraagstukken. Dit is een leuke uitdaging en tegelijkertijd ook een goede formule om snel veel te leren.”

Wat is je beste inzicht m.b.t. online marketing sinds je bij Webstijl werkt?

“Nou, dat het toch nog weer breder en veelzijdiger is dan ik dacht. Het feit dat er meerdere wegen naar Rome leiden en er honderden tools, informatiebronnen en how-to’s zijn, laten zien hoe breed en veelzijdig online marketing is.”

Wat hoop je hier nog verder te ontwikkelen?

“Er staan heen duidelijk drie dingen op mijn lijstje die ik nog verder wil ontwikkelen en waar ik bij Webstijl de juiste kansen voor krijg: mij nog verder verdiepen in SEO en vervolgens SEA en Google Analytics onder de knie krijgen.”

Heb je een bijnaam van je collega’s?

“Haha, tot nu toe heb ik alleen Thomas voorbij horen komen, maar ik vermoed dat het een kwestie van tijd is voor de bijnamen volgen!”

Wat zijn je hobby’s?

“Sowieso sport ik regelmatig. Ik sta twee tot drie keer per week in de sportschool. Daarnaast ben ik een fervent muziekliefhebber, met name hip-hop ligt helemaal in mijn straatje. In mijn vrije tijd spreek ik vooral veel af met vrienden en familie, wat kan verschillen van een biertje drinken tot een wandeling maken of uitgaan.”

Heb je nog een slimme tip voor de lezers van de nieuwsbrief?

“Ga voor dat wat je wilt. Het is volgens mij een clichétip, maar toch. Durf de stap te maken, of op z’n minst stappen te zetten die je dichterbij je doel brengen. Zo wilde ik graag in de praktijk meer leren over online marketing en ben ik eerst mijn Google certificaten gaan halen zodat ik al wat basiskennis had. Daarna ben ik gaan solliciteren en zie daar, nu werk ik bij Webstijl!”

“Verder kan ik nu zeggen dat ik ontzettend veel zin heb om mijn avontuur hier te starten. Mocht u tips willen, of in zijn voor een leuk gesprek over online marketing, stuur me gerust een berichtje op thomas@webstijl.nl“.

 

facebook share
Left Menu Icon
Assign a menu in the Left Menu options.