Jij wilt je bedrijf laten groeien. Daar heb je een investering voor over. Het kopen van leads zie jij als ondernemer als een reële optie. Daarna begint het proces van het over de streep trekken van deze prospects en dan kom je erachter dat deze leads eigenlijk niet helemaal passen bij jouw product of dienst. Doodzonde! Tijd en energie gestoken in de verkeerde zaken en dat kost geld.
Een goedgevulde mailbox zonder leads te hoeven kopen
Hoe fijn zou het zijn als:
- Klanten direct voor jouw bedrijf zouden kiezen
- Het kopen van leads niet meer nodig zou zijn
- Een geoptimaliseerde website het werk voor je doet?
Dit is wat je van ons mag verwachten:
- Een lead genererende website waarbij alle online activiteiten elkaar versterken.
- Alle online activiteiten samen leiden tot een verhoging van het aantal conversies.
Het resultaat van alle online werkzaamheden?
Een goedgevulde mailbox zonder dure leads te hoeven kopen.
Wat zijn de voor-en nadelen van leads kopen?
Leads kopen via een leadgenerator betekent dat er al een bepaalde interesse is van de leads in jouw product of dienst. Mooi voordeel, niet waar?
Ieder voordeel heeft z’n nadeel
Om er maar even een gevleugelde uitspraak van een van onze bekendste voetballers in te gooien.
Het nadeel van leads kopen is dat er ook andere aanbieders zijn die deze strijd om de lead aangaan. De kans op het uitbrengen van een offerte wordt dan ineens een stuk kleiner.
Bezoekers die via een campagne of de zoekmachines op je website komen, maken een bewuste keuze voor jouw bedrijf.
Dat voelt voor vele ondernemers vaak een stuk prettiger.