Conversie optimaliseren en
meer klanten genereren!

Klanten genereren via uw website. Dat is wat u wilt!

Heeft u voldoende bezoekers op uw website, maar leidt dit tot te weinig klanten?

Klanten genereren is vakkennis.

Met Webstijl Full Service Flex Lease laat u deze specialistische taak over aan experts. U beschikt over alle kennis en ervaring voor complete leadgeneratie strategieën. Ontdek de mogelijkheden waar uw organisatie kan groeien!



traffic-wit

Klanten genereren door je te onderscheiden

“Die bezoekers komen wel naar m’n website, maar toch zie ik het niet terug in het aantal orders en informatie aanvragen”.

Tijd om even een stap terug te doen. Als je nu kijkt naar je product. In welk opzicht is het dan echt onderscheidend ten opzichte van je concurrenten?

Als je antwoord op deze vraag is; “Nee, mijn product is niet echt onderscheidend ten opzichte van anderen”.

  • Hoe zorg jij er als ondernemer dan voor dat bezoekers bij jou je product moeten aanschaffen en niet bij je concurrent?

‘USP’s’ + ‘UBR’s’

De waarde die jij als ondernemer kunt toevoegen aan je producten is jou ‘Unique Selling Point’ (USP).

Een moderne variant van de USP is de ‘UBR (Unique Buying Reason)’.

Leuk zo’n nieuwe term, maar hoe kom ik achter deze UBR’s?

Door te denken als je klant. Welke specifieke eigenschappen van jouw product of dienst is van grote waarde voor jouw klanten?

Lang verhaal kort: ‘Ga het gesprek aan met je klant!’

Dat is de snelste manier om erachter te komen wat van grote waarde is voor jouw klanten.

 

Blijf als ondernemer dicht bij wat voor jou prettig voelt

Zorg dat je dichtbij jezelf blijft. Zodra je dit doet zul je zien dat dit prettig voelt en dat hier dus ook je kracht zit. Anderen hebben snel genoeg door als je benadering niet echt aanvoelt. Het meest prettige is natuurlijk als jou klanten jouw sterke punten ook waarderen en als prettig ervaren.

Ga dus ook op zoek naar meer van dit soort klanten. Grote kans dat jullie relatie een stabiele lange werk relatie zal worden.

Spreek je bezoekers aan op de manier zoals je ze ook in ‘het echte leven’ offline aanspreekt. Blijf deze manier van aanspreken consequent toepassen op je website.

Laat je bezoekers weten welke problemen je voor hen kunt oplossen. Wees trots op hetgeen wat je in het verleden voor andere klanten hebt mogen doen en deel deze resultaten dan ook op je website middels:

  • Goede reviews
  • Resultaten in een helder overzicht

Wat goed is, is goed en mag gedeeld worden. Je zult zien dat anderen vervolgens gaan vertellen tegen anderen hoe goed je bent en er ontstaat een sneeuwbaleffect.

“Als je er voor iedereen wilt zijn, dan ben je er eigenlijk voor niemand”. Hoe specifieker jij je niche kunt afbakenen. Hoe meer ze jou gaan zien als de autoriteit in die niche.

Het kan zomaar zijn dat er naar een jaar achterkomt dat je huidige klanten misschien niet heel erg goed bij je passen. Neem tussentijds contact met ze op en vraag heel direct waar je ze nog beter mee kunt helpen.

 

Tips voor het werven van nieuwe klanten

  • Vraag op je bedankpagina hoe klanten bij je terecht zijn gekomen. Deze informatie geeft inzicht in de kanalen waar je wel of niet extra in kunt gaan investeren.
  • Welke methodes gebruiken concurrenten om nieuwe klanten te benaderen online?
  • Straal op je website uit dat ze te maken hebben met personen en ga geen saaie formele verhalen ophangen
  • Wie is je doelgroep en op welke manier willen zij graag aangesproken worden?

 

Tijd om aandacht te besteden aan het genereren van leads. Binnen Webstijl is het verkrijgen van nieuwe klanten een 360° online marketing mix van Online zichtbaarheid creëren, Website beheer en het aantrekken van bezoekers die klanten worden, om zo waardevolle leads te genereren.

Wij zorgen voor een vast bedrag per maand dat uw online activiteiten elkaar versterken en leiden tot het optimale aantal conversies. Bent u benieuwd naar ons unieke concept en hoe wij nieuwe klanten en extra omzet genereren online?

Vraag dan vrijblijvend onze brochure aan.

 

Brochure Aanvragen

 

Klanten en leads genereren via social media

Tegenwoordig zijn er zoveel social media kanalen. Welke sociale media kanalen moet ik nu eigenlijk inzetten als bedrijf?

Dat is volledig afhankelijk van je doelgroep.

Ben jij veel in gesprek met ondernemers & managers, dan is LinkedIN in ieder geval een kanaal die niet mag ontbreken. Heb je een bedrijf in de interieursector en bestaat de doelgroep voornamelijk uit vrouwen, dan is Pinterest een kanaal een groot deel van je doelgroep zich zal bevinden.

Belangrijk is dat je ook goed kijkt naar het type berichten die je post op deze social media kanalen. LinkedIN is en blijft een zakelijk netwerk, terwijl Facebook & Instagram een stuk minder zakelijk zijn.

Twitter lijkt voor velen niet interessant meer, toch gaan daar veel mensen de mist in. Veel ondernemers bevinden zich nog steeds op dit platform. Twitter is echter niet alleen maar het versturen van berichten , maar met name het actief participeren in discussies en het reageren op twitterberichten van anderen. Naast zenden dus ook belangrijk dat je luistert en kijkt naar wat er speelt op dit platform. Consistentie is een hele belangrijke op dit platform.

Participeer en anderen zullen dit oppikken en jou ook gaan volgen.

Tijd is voor jou als ondernemer een bepalende factor. Vaak horen we dat ondernemers geen tijd hebben voor social media. Dat is natuurlijk te begrijpen, maar laat het daarmee niet links liggen en besteedt je social media activiteiten uit.

 

 

Nieuwe opdrachten binnenhalen met een 30-tal tips!

We willen je graag verder op weg helpen met praktisch toepasbare tips. Dit doen wij door je 30 gratis tips te geven waarmee je online meer klanten kunt werven. Download hieronder de 30 gratis tips, zodat je zelf al de eerste stapjes kunt zetten naar meer leads.

 

30 Tips Bekijken

 

Klanten genereren is een doorlopend proces

Nieuwe klanten werven is alles behalve een eenmalig proces. Voor optimaal resultaat word je website doorlopend gemonitord en bijgestuurd. Met Full Service Flex Lease lease je in feite een complete online marketing afdeling.

Zet een stap harder voor je klanten om ze binnenboord te houden. Je hebt er hard voor gewerkt. Zorg dan ook dat ze binnen blijven en geef ze een onvergetelijke ervaring. Maak van elk contactmoment een waardevol moment. Biedt ze iets waar ze niet op rekenen en je zult zien dat het:

  1. Gewoon hartstikke goed voelt om die stap harder voor iemand te doen
  2. Het zich terugbetaald in meer klanten die voor jou kiezen

Ga maar na hoe zou jij het vinden als je ziet dat je als klant in de watten wordt gelegd. Grote kans dat je dit wilt delen met anderen op verjaardagen of andere momenten. Laat tastbare herinneringen na voor je klant. Dat hoeft niet iets groots te zijn, maar het geeft je klanten een blijvende herinnering.

Geef klanten oprechte aandacht. Een gemeend compliment is altijd goed. Zorg dat je geen klanten kwijtraakt, dan krijg je het vanzelf gigantisch druk.

 

 

leads2

Webstijl concept in 45 seconden

Meer online aanvragen =
meer bezoekers + meer conversie + actieve campagne

Genereer traffic

Meer bezoekers

2035 websites
20478+ leads gegenereerd
11 jaar | 23 medewerkers
6800 Google posities

Bezoekers worden klanten

Meer conversie

Continue marketing

Actieve campagne

Meer leads met Full Service Flex

Alle componenten voor meer leads zitten standaard in ons Full Service Flex concept, maar als de omstandigheden daarom vragen zijn ze ook los af te nemen. Wij helpen uw bedrijf groeien Wij bezorgen u meer website-aanvragen met ons online-marketing totaalconcept!

Uw groeikansen analyseren Over FSFL

Wat is uw uitdaging?

Wissel eens van gedachten met onze online marketeers.

Vraag een gratis brainstorm van 10 minuten aan:


U stelt vragen Wij bedenken mogelijkheden Zonder verplichtingen

Zonder verplichtingen, gratis
Left Menu Icon